Hoppa till textinnehållet

Så beställer du nytt kort eller ersätter ett trasigt kort

  1. Beställ ett nytt Åtvidabergskort

    I internetbanken:

    Skicka ett meddelande via internetbanken

    Telefon:

    Ring oss 0120-840 00

    Besök oss:

    Våra öppettider

  2. Ersätt ett befintligt bankkort i internetbanken

    1. Logga in i internetbanken med länken nedan.

    2. Påbörja chatten (blå flik till höger), skriv "Nytt kort" och följ instruktionerna i chatten.

    3. I många fall kan kortbeställningen göras direkt i konversationen.

    Skaffa ersättningskort i internetbanken

  3. Ersätt ett befintligt bankkort i appen

    1. Logga in i appen.

    2. Klicka på menyn, välj Kort.

    3. Klicka på Ersätt befintligt bankkort.

    4. En chatt som guidar dig kring kortersättning börjar.

    5. I många fall kan kortbeställningen göras direkt i konversationen.

Kom ihåg!

Aktivera ditt kort

Kom ihåg att du måste aktivera ditt nya kort efter att du fått hem det.
Så här aktiverar du ditt nya kort

Se din PIN-kod i appen eller internetbanken

Har du glömt PIN-koden till ditt bankkort kan du enkelt se den i din app eller internetbank. I appen: Klicka på Kort i menyn, välj bankkortet du vill se koden till och klicka på Visa PIN-kod. I internetbanken: Klicka på Konton och kort i menyn och sedan på Översikt, välj bankkortet du vill se koden till och klicka på Visa PIN-kod.

Följ din kortbeställning

Efter att du har beställt ett kort kan du följa din beställning i appen eller internetbanken.
Så här följer du din kortbeställning

Vill du hellre ringa eller besöka oss?

 

Spärra ditt kort

Ring 08-411 10 11

 

Spärra Åtvidabergskortet: 

Ring 08-791 49 59 

 

Beställa ett nytt Åtvidabergskort?

Ring 0120-840 00

Eller skicka ett meddelande via internetbanken.